folk som hackar på dig har en bra andledning, de gillar inte folk som är bättre än de själva.

hej bloggen (: sitter och lyssnar på musik och funtar på att höra av mig till anna och kolla om hon vill ut och gå en timme med mig, är ju rätt taggad nu.. ante har ju gjort ett schemat till mig som jag ska fullfölja många veckor här framöver och idag på schemat så står det att jag ska ut och gå 45 min ;d så då äre ju bara att ta på sig träningskläderna och palla sig ut, tråkigt att gå själv - så jag får hoppas på att anna är på (: tänkte ringa henne nu ja, ha det så bra. pussar <3



man tänker tillbaka på tiden som har vart och på hur den är nu.
det är något som fattas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0