lördag

dagen har vart chill, vaknade av att min ah.. halvsyster var här. så då vare bara att dra upp och säga hej och vara lite social. när hon hade dragit så gjorde vi oss frukost och jag började städa lite smått. sen in i duschen sen har jag faktist inte gjort så mycket. har precis käkat maaaat, så om en stund ska jag & ante ta cyklen och cykla en timme eller mindre (: sen kommer anna hit med filmer så ska vi se på filmer och någongång ikväll så ska jag ut en stund och träffa timmie och några vänner - så, såhär såg/ser min lördag ut. nej, nu ska jag tagga! puss <3

ett citat från johan ; du är ju föfan alko.
mycket sånt har jag fått hört när jag berättar om mitt nya jag - ackackack..















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0