min festprisse

här har ni då johan niklasson (min alkovän) som utnjyttjar krogen upp till 100 %
word up to you.


men mer än så kommer, ni vill väll också veta vad han mer älskar att göra? han älskar att ha fest, vet ni varför? jo för då får han en gratis återställare dagen efter, vill ni veta hur han gör? jo han tar ett stort ölglas, det största som han har hemma. tar alla gamla ölburkar till bordet och börja hälla ut det småslattarna som folket hade lämnat kvar i ölburkarna i det stora ölglaset, tills det blir fullt - sveper det som frukost & säger sedan glatt ingen alkohol ska missbrukas. SKÅL!

Kommentarer
Postat av: johan

jag e ju kung, den som säger något annat ljuger ju

2008-09-15 @ 16:04:07
Postat av: weronica

johan - vi har en delad plats som kung, glöm inte det (:

2008-09-15 @ 16:08:43
URL: http://hedvaalls.blogg.se/
Postat av: Basse

Stolt över min far.. Även om han är alkolist

2008-09-15 @ 16:10:16
Postat av: weronica

basse - det ska du vara . världens bästa pappa ju :)

2008-09-15 @ 16:21:15
URL: http://hedvaalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0