stan

sådär, kom precis hem från att ha vart på stan i några timmar med anna kitty (: hittade lite snyggt på h&m som en snygg skjorttunika i svart sen hittade jag också ett ballt skärp, så det ska jag ta en funderare på om jag ska köpa eller ej. och nu har ju faktist lite hum på vad jag ska köpa till ante (: men roligaste var ju när vi var påväg hem så kommer någon emot oss & säger hej, jag kommer från norrtälje tidning och vill ställa lite frågor. ställer ni upp? javisst, tänkte vi! han tog lite bilder och självklart mot solen.. så det skulle ju inte förvåna mig om man blundar eller något ;p hahah. frågorna var typ vad som pratas när man gick på stan & sånt. lite kul vare allt.

nu kommer jag på, jag måste fan plugga?!? har redovisning imorgon, jävlar - det kommer gå åt skogen. men, får göra mitt bästa. får läsa igenom texten några gånger (: nu tänkte jag ta en dusch, eftersom det var strålande sol och värmen stekte hett på kroppen. sen som sagt blire plugg. ni får ha det så bra, pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0