the holiday

helgen har jag spenderat med älsklingen, vi har bara gosat och tagit det lungt - kollat på filmer och så (: en hel helg utan någon slags alkohol & det har faktist kännts grymt skönt, tror nog kroppen behövde det, efter alla helger i typ ett år så tror jag nog det. menmen, vad som händer nu hemma hos familjen hedvalls? är att mamma fixar med nån bakelse? som jag hade tänkt hjälpa till efter jag skrivit klart här, sen kommer ante och fixar kladdkaka. så ikväll blire mammas bakelse och antes kladdkaka till filmen grand avenue (: hoppas ni haft en toppen helg och är utvilade tills skoldagen imorgon ;d hah! men ska kila ut till köket nu, pussar <3 / weronica




jag älskar dig andreas flood -
finner inga ord för dig älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0