helgen

denna vecka har vart ett rent helvete för min träningsschema. av sju dagar, så har jag fått ner alkohol i fyra dagar. känns inge bra, när jag har vart så duktig i två veckors tid, med träningen + maten + drickandet. men ibland kan man nog få unna sig lite, tkr jag (a) ..

tänkte iaf berätta om helgens aktiviteter

fredag - drack hos anna - kom hem vid tolv & sov.
lördag - vaknade upp och sega som fan med ante, drog till coop & köpte frukt för att vi skulle ju ändå bara vara hemma. men så blev det inte, mamma tjatade på oss att vi skulle dricka med henne. så då gjorde vi det, tanken var att vi bara skulle vara hemma och dricka - men timmie hör av sig & vill att vi kommer ut till parkeringen och det gjorde vi. stog och pratade och drack ett tag. tills vi hoppar in i bilen och kör mot mototgårn där det blev mer dricka och massa dans. efter nån timme drar vi därifrån och kör till oss för att hämta mer dricka för att sedan dra till vallentuna, vi sätter oss i bilen fast jag & ante velar fram och tillbaka - om vi verkligen vill dra dit. men vi gjorde det och ante var inte glad. stackarn, ville ju inte! väl framme så satt ante & sura medans jag försökte göra det kul för stunden. timmie hade somnat i soffan så då tog vi fram pennan och skrev saker över hela kroppen. tillslut blir han så sur så han lägger sig på sitt rum. ah, det var typ allt som hände, vi la oss och sov ett par timmar.
söndag - alla kom in på rummet och sa godmorgon och försökte få upp oss men vi vägra och sov vidare, tillslut så kommer micke upp och säger att han köpt frukost och sånt så, så efter ett tag drog vi upp och klockan visade halv elva, satte oss på balkongen med dom andra som drack groggar på groggar. efter ett tag bjöd även ante på sig själv, började dricka rödvin i mängder, tillslut känner jag att det är väl lika bra att jag börjar jag med, så där satt vi i timmar och drack rödvin, tills det ringer och vi får skjuss till norrtälje, så alla klär på sig och sätter sig i bilen - väl inne i norrtälje drar vi till antep fast där blev vi utslängda eftersom vi var för fulla, sen försökte vi på g men samma sak där med. så vi prövade på arena och där var det inga problem, beställde maten och käkade. sen skjussade dom hem mig & ante. och vi drar upp till coop handlar käk till ewe och kattmat till katterna. väl hemma så hade vi glömt att handla läsk så ante cykla tillbaka och handlade läsken och jag sätter på badvatten och fixar med ljud i badrummet - tände lite ljus. ante kommer hem och då var det bara att hoppa in i badet medans ante fixade groggar. där satt vi ett tag tills det blev för kallt så då drog vi oss upp och chilldrack. sen la vi oss.
måndag - vaknade vid tolv, men låg kvar i sängen i nån timme. jag skadade tummen igår, så ante var snäll och fixade frukost på sängen. sen var det mest tv och de. storasyster och saga kom förbi ett tag då vare lektime med saga, dom drog för ett tag sen. ska väl upp & handla ngt och sen blire nog att se på masjävlar - grymt bra film, i love it! (: men hoppas ni har haft en bra helg (: nu ska jag sega vidare, puss hejs!


Kommentarer
Postat av: Basse

still alcoholic i see.

2008-09-23 @ 17:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0