you love the people that love you

igår var det massa dricka så idag blir det hårdträning. anna sitter hemma och väntar på att jag någongång ska ringa henne (a) är lite seg efter igårdagen. men får väl göra ett ryck och klä på sig träningskläderna och gå en timmes promenad med anna, sen hem och träna hantlar och mage! visst har man lite ångest att man drack igår eftersom jag igentligen inte ska, men jag hade det roligt och björn är ju inte här ofta och nu kommer man inte trärffa han på typ 6 månader, känns tuffs.. men då har man ju något att längta till när han kommer hem sen! herregud, sex månader är lång tid. men det går nog fort (: sen vid sex kommer ante hit, då blire nog att se på film och bara ta det lungt tror jag.

min sexiga pojkvän tränar för fulla muggar at my place.



det fanns vänner som jag kunde dö för, men insåg vilka falska jävlar det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0