halvår

igår den 18 januari så blev det ett halvår och det firade vi med middag & mys. lax, en kall god sås (som jag gjorde) ;p, potatis & en sallad som bestod av räkor, advokado, tomtat och limesaft. efter middagen så lånade vi en film made of honor och myste! måste erkänna att vi köpte lite lösviktsgodis för drygt en femma! så det var inte mycket alls (a) ..



jag älskar dig mer & mer för varje dag som går. det är dig jag vill vara med, älska med, bråka med, dricka med, skratta med... ja, precis allt! du är världen & jag kommer aldrig sluta älska dig



























Kommentarer
Postat av: jennöööö

börja blogga mer fan wewwe:D & lägg upp bilden på totton:D

2009-02-01 @ 19:23:55
URL: http://jenniiehh.blogg.se/
Postat av: weronica

haha, jag vet ;p har ingen datorn ännu. men får passa på nu när man är i skolan :) hahah! och bild på tatueringen kommer så fort som möjligt :d kram

2009-02-02 @ 09:47:30
URL: http://hedvaalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0