måndag

hej!

allt bra med er? med mig är det hur bra som helst.. vaknade imorse käkade såklar min nya frukost metod som består av smothie (en lättsockard yoghurt) med blåbär & hallon, omega 3, vitaminer och en apelsin. sen blev det att fixa sig sen gå iväg till skolan - där jag slutade klockan tolv, mötte ante & gick hem till oss. där vi gjorde oss lunch som bestod av havregrynsgröt, en macka (ett nyttigt sådan som jag & ante gjorde igår, med rivna morötter och anis i) & några physalis :) sen efter en halvtimme satte vi igång och tränade.. vi fick låna en crosstrainer av micke & maria som bor ovanför oss - så då tog vi oss ett pass, sen hoppade vi in i duschen! sen efter det har jag väl städat och gjort iordning här hemma tills ante kom hem nyss där han var på möte hos soc. nu tänkte vi väl ta oss en liten rökare och se vad man hittar på sen :)

måste medge att jag mår hur bra som helst, inte bara med att jag tränar & äter bra.. utan att hur bra det känns att bo med andreas och hur vi fungerar tillsammans! det känns som vi är typ 80 år och har levt livet tsm! känns bra :) nu börjar fan one tree hill, måste se! puss <3

sorry, att det aldrig dyker upp några bilder här i bloggen.. har ingen kamera just nu. puss igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0