torsdag

gud vad jag älskar mitt nya jag! jag känner mig så bra innombords! det tar väl några veckor innan det ger resultat utombords, men det vet man ju. jag bara älskar att gå upp tidigt, och njuta av en riktigt god nyttig frukost som inte längre består av rostat vittbröd med ost på eller andra onyttiga frukostar som jag fick i mig och lunchen känns lika bra det med. men middagen kommer alltid och förbli något jag inte kommer tänka på så himmla mycket. okej, vi kör liksom inte på pizzor, pommes och sånt skit! vi lagar vår mat och förminskar t.ex. grädden en aning och sånt, du fattar? :)

& jag som tänkte pejja för ett gymkort i måndaen behövs inte längre, för vi har ju min favorit - crosstrainer & sen fick vi även en bänk av sebbe där man kan göra olika övningar i hantlar t.ex.. sen så kan man ju göra situps och såna saker med! så det känns lite som att vi har vårat "minigym" här hemma! så nu kommer det knappast bli undanflykter på att man inte orkar ta sig någonstans eftersom vi har det här hemma :D yey, jag mår så bra och känner äntligen att livet höller på att vända! år 2009 kommer bli ett bra år, det vet jag!

nog skrivit om hur duktig weronica anna viola hedvalls är så ska jag & ante faktist hem till mamma! ska sova där idag & imorgon. känns bra, vi träffas ju inte alls ofta längre! vi tar en rökare när hon har sin lunchrast, hon kommer till oss och fikar och vi till henne. men thats it! känns ju lite konstigt eftersom jag träffade henne varje dag,  24 timmar om dygnet. vad vi hittar på vet vi inte! spela spel & snacka skit hemma! kanske träffar sebbe & elin något! man får se, man tar en dag i taget! nu ska jag packa & klä på mig sen drar vi hem till mammi <3 puss påer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0