jag är din idol

hej :)

var hemma från skolan idag, ante gick runt nio då klev jag upp och gjorde mig lite frukost! satte igång med att städa behövandes stuff. gjorde käk som fick bli potatisklyfter som man gör själv, kyckling & currysås - yammi :) älsklingen kom hit med lite naturgodis som jag ska smacka lite av till lets dance - så det är det som blir ikväll! naturgodis och mys med familj & älsk, sen blire väl antadligen lite spel :)

imorgon ska jag & ante med micke & maria till rusta för att köpa mattor & kanske tapeter? träna är något vi också ska göra imorgon också, eftersom det inte blev något idag. sen har jag ingenaning om vad vi ska hitta på.

måste berätta om vår katt elvis. katterna fick en julklapp som bestod av en mus med ett snöre som man kan dingla den med. men det första elvis gör är att ta tag i den, går med den under bordet och morrar! jag förskte ta den, men han vägrade släppa taget. helt ärligt så tror jag att han är en hund! nu är det helt plötsligt hans leksak, bell & joey kan ju bara drömma om att ha den i munnen. ni vet hur hundar är? man kastar en leksak dom springer efter den och kommer tillbaka och släpper den vid fötterna och väntar på ett nytt kast! precis så gör elvis med, kan zingo ha blvit puffad av en hund? ;d måste fan ta och filma det någongång, för jävla kul & se måste jag säga.


här har vi dom elvis, bell, joey & naveln.
elvis; den tuffa
bell; den spraliga
joey; den efterblivna! hah ;d
naveln; sötnos, vi saknar dig :)

haha, nu vet jag inte längre vad jag skriver.. så det är dax för mig att lämna detta tagentbord för dagen! ha en underbar fredag :) pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0