tattoo nr 2 är på g

hallå i stugan (:

fick ett sms av timmie för ett tag sen då han skrev ; tja, ring upp mig! och när jag ringde så sa han att han hade pratat med tatueran och han hade sagt att han kanske ska till krogen, men om han inte gör det så ska dom till norrtälje och då tar dom med sig maskinen! så då ska jag bli gaddad. yey! gissa om jag är glad? :) hoppas verkligen dom åker hit så jag får göra tattueringen - längtar! så nu ska jag fixa pengar - det skulle kosta runt 200-300 kr. så najs!

har solat en hel del idag, så jag börjar få lite mer färg igen - och det är jag glad för! ska pressa innan studenten :) nej, nu ska jag röka - vi hörs väl senare om det blir som planerat idag (: puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0