det bästa jag vet.

gud vad jag vill ha en fungerande vhs, är jätte sugen på att kolla på massa barnfilmer. svanprinsessan, den är ju förjävla rolig! älskar grodan när han ska försöka ta dom finaste blommorna och ge dom till prinssesan för att sedan få en puss, så att han kan få bli prins. hahahah. fyfan, jag kommer nog aldrig att växa upp. så när jag får barn sen, så äre disney filmer som gäller. dom kommer att lessna - hahah <3 nejdå


och nu när jag kollade på youtube, så såg jag att det till och med finns en tvåa och en trea?!! herregud.. måste ju bara se, får ta och ladda hem det nu. så jävla bra (a) ..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

2an och 3ean har funnits i nåra år wewwe ;)

Hoppas allt e bra med dej, det var ett tag sen nu :) Kram Jennifer.

2009-10-17 @ 02:07:28
URL: http://jenkiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0