hoho

aldrig mer alkohol!
så säger man ju varje gång, men sen kommer det till nästa helg så sitter man med öl i handen allafall. får ta och tänka på figuren så att säga ;p hahahah. ska ju faktist börja simma med rasmus, redan nu på tisdag! ska bli kul. jag älskar ju att simma, och kan tyvärr inte göra det i sjö/hav. för är livrädd - när jag badar så håller jag mig på barnsidan, där jag kan stå! och jag badar inte överallt heller. någon måste se om det finns nå sjögräs och sånt ;p det ska alltså inte vara något alls än sand. jag är hopplös! så det ska bli jätte roligt :) nej, nu tänkte jag lägga mig i soffan och se på wallander - myys! ha det bra sötnosar. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0