it wasn't me

när jag vaknade igår, hade jag så grymt ont i ryggen. jag trodde den skulle gå av eller något, bad till gud, la mig på golvet med bena upp i vädret - men inget hjälpte :( kommer att kolla upp ryggen och se vad det är för fel. för detta är tamefan inte roligt asså, dumma dumma gud, varför ge mig ryggont? och i natt vaknade man att man låg på mobilen, så då fick man ont i ryggen mitt i natten ;p inte kul alls..



menmen, nog om min dumma rygg. igår så kom timmie och benny över vi fika och snacka lite skit. vid sju drog dom då kom helena hit & vi satte oss i soffan och kolla på disney filmer, käka ostbågar och drack cola. vid elva eller något drog hon hemmåt. idag vet jag faktist inte vad som händer, men det återstår att se! (: men nu blire att kolla vidare vid datorn,
puss have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0