blå ögda flicka

är så tom på ord, det ända som finns är saknad.. en så grym saknad så det gör ont! ser bilder på dig, och allt känns bara så overkligt, du kan inte vara borta? :( vill fortfarande inte tro att det här är sant, det här är bara en låååååååååååååång hemskt marddröm, och jag vill bara hem till mitt barndomshem (som är det värsta, äckliga, hemska stället som finns, kan inte ens åka åt det hållet utan att få panik och bli spyfärdig) och att allt bara är som det var förrut, för ett år sen.. för ett år sen, då man hjälpte dig att komma på fötter, och du bodde hos oss.. fan för allt säger jag bara! så jävla orättvist, varför du? varför den underbaraste människan i världen? ibland önskar jag att det var jag... orkar inte med den ständiga kampen om att kämpa, att alltid vara stark, att försöka gå vidare, fast man inte vill.. jag vill bara sitta i ett hörn, gråta, gråta, gråta och bara lyssna på din musik och bara tänka på minnen som jag har med dig..

mitt liv är en ständig kamp att överleva och kämpa med min älskade familj <3


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-15 @ 10:56:19
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0