HAHAHAHAHA

asså jag måste få skratta, hahahah! tror hon på fullaste allvar att jag sitter hemma och gråter för att jag har förlåtat min så kallade "bästa vän"? skulle inte tro det, insåg snarare vilken skitvän det igentligen var! tvingar mig att välja sida, som jag inte har ett piss med att göra? och varför hata en person som inte gjort mig ett skit? som får mig & hela min familj att se ljuset på vår framtid? vilken bästa vän skulle kunna bli sur för det? så nej, jag är inte ledsen, snarare glad att jag insåg vilken vän det var och kan gå vidare med ett smile på läpparna! hellre inga vänner än skitvänner :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Heej gumman! :) allt bra med dig? det var länge sedan. Men jag har haft en lång bloggpaus men nu är jag tillbaka igen! :)

2010-11-23 @ 12:31:57
URL: http://chicalouise.blogg.se/
Postat av: Louise

Heej gumman! :) allt bra med dig? det var länge sedan. Men jag har haft en lång bloggpaus men nu är jag tillbaka igen! :)

2010-11-23 @ 12:33:40
URL: http://chicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0