det jag önskar är att få vara normal för en dag.

idag ska jag prata med psyk & det behövs verkligen! jag har fått en sån rädsla, en hemsk rädsla! när mamma blir allvarlig i rösten, om hon skriker till eller om jag bara hör något som är konstigt. så stannar allt inom mig, kan inte andas och blir så jävla rädd och tror att det har hänt mamma och ewe något hemskt. det är som att jag ser dom döda. som igår, så cyklade det förbi massa killar nerför backen och började sen att kasta äpplen mot fönster och skit, det var rätt så nära oss och mamma skriker till "VAD FAN GÖR NI?" och då stannade allt inom mig.

när min bästa väns liv tog slut så hörde jag mamma skrika "VAD FAN HAR DU GJORT? DU HAR DÖDAT HAN!"

när min älsklings katt murres liv tog slut hörde jag mamma skrika "VAD FAN HAR NI GJORT? NI HAR SKJUTIT MIN KATT!!"

det måste vara det, det där allvarliga som får hela jag att stanna till och bli så jävla rädd, den rädslan går fan inte att beskriva.. hatar den känslan, hatar den rädslan, vill inte ha den för mår verkligen inte bra :( det ända jag vill är att få ha ett normalt liv och få vara normal för en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0