och be mig inte bjuda ur min burk, den har jag köpt utav en turk i saluhallen & han är min bäste vän

först och främst måste jag bara säga -
JA MÅ HAN LEVA, JA MÅ HAN LEVA UTI HUNDRADE ÅR - grattis linus wester! :)

godmorgon säger hon som har vart vaken sen halv sex imorse?!? vaknade av andreas som inte låg brevid mig så börjar kolla runt i rummet och tänka - shit har jag inte ens vaknat? men såg han vid kläderna där han fixade och donade. så pratade med han ett tag i sängen tills jag beslöt mig att gå upp och röka - ett dåligt val då jag aldrig gick tillbaka till sängen! suck.. hoppas det inte märks ikväll sen - vår studenskiva är ju ikväll! yey..

så, vad händer idag? snart blire frukost sen blire nog att linus hämtar upp mig på parkeringen då vi åker till mammas jobb och hämtar pengar, sen ner till bolaget och köpa dricka. sen hem och duscha och allt vet vad som behöver göras där ;p hah! sen ja, det vanliga fast med hippiestyle - hah! najs somfan.. älsklingen slutar vid två så då blire att sig något att dricka, för vid fyra åker vi nämligen härifrån till cafe umbra, vid sex kommer pappa och hans tjej (jag har bjudit dom på middagen) och äter med mig och ante, middagen håller på till nio sen börjar nöjet om man säger så! bilder kommer självklart upp imorgon eller när jag än sitter vid dumburken. men nu till köket! puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0