han är min bäste vän

kom hem till ante för sisådär fyra timmar sen, när jag kom hit stod sötisen i duschen - så jag satte mig och rullade lite cigg. när han kom ut, fixade han sig så drog vi iväg ner på stan. han skulle till af, så satt där och väntade på han! tog typ 45 min, astråk när jag visste att det var sol ute. väl när han kom ut så drog vi oss hemmåt - där solning stod högst upp på listan! men det var inte länge man fick sola inte. molnjävlarna skulle ju flockas mot solen, så det blev till att göra lunch ist! nu så lyser solen lite, så hoppas att molnen försvinner. men ska dra och handla strax ante ska bara fixa sig igen (a) hihi.

jag får aldrig nog av denna, det svänger kung louie



och be mig inte bjuda ur min burk,
den har jag köpt utav en turk i saluhallen, aajaaiijaa.
och han är min bäste vän, för han säljer ...

Kommentarer
Postat av: maddis

:)

2009-05-07 @ 14:54:37
URL: http://mfn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0