bilden + sista julköpet

yes, ni hörde rätt! jag är HELT klar! hittade nog den perfekta julklappen till älsklingen. får hoppas att det är i rätt storlek bara (a) haha! sötnosen kom till mig inatt, full som en kastrull ;p fick till & med hjälpa han att ta av sig kläderna. haha, stackarn.. inte lätt alla gånger inte! men jag älskar dig ändå! :)<3

nu blire lite julstädning och senare ikväll träffa flickorna, vad vi ska göra har jag ingen aning om än! men det löser sig alltid! ;> här är den snygga bilden som josefin gjorde på mig och alex. vad säger ni, passar bra ihop? ;> haha!

image127

Kommentarer
Postat av: Dave

konstnären :p man ser klart o tydligt att ni passar tillsammans (:

2007-12-22 @ 16:15:14
URL: http://daverts.blogg.se/
Postat av: lajsi

haha, så jävla söta asså :p

2007-12-22 @ 19:21:28
Postat av: angelica

haha åh :) men ibland får man var så full!
söt bild! :D

2007-12-23 @ 11:10:53
Postat av: angelica

ja, hon gjorde faktiskt det :) men jag fick inget igår, så hon har lovat mig idag! :D

2007-12-23 @ 11:13:32
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0