en bästa vän

JOSEFIN, JAG ÄLSKAR DIG MEST & EN DAG UTAN DIG KÄNNS SOM EN EVIGHET! DU ÄR MIN BÄSTA VÄN, LILLASYSTER - DU ÄR MITT ALLT!
HUN, JAG HAR DET BÄST MED DIG <3

josefajnii' make my wish come true säger
let´s cry together if times are tuff, let´s run away from difficult stuff. hold my hand when you are about to fall. if you need me, just pick up the phone and call. i will be there for you for the rest of my days; i love you, now, tomorrow and always - weronica hedvalls§
josefajnii' make my wish come true säger

och du är verkligen mitt ALLT! du får mig att skratta och le, att må bra och när jag är med dig är jag som lyckligast, slipper alla bekymmer och alla idioter runt omkring mig. du är som min andra halva - ingenting fungerar utan dig. och min luft, kan inte andas när du inte finns i min närhet. man blir så underbart happy av att vara med dig, skitsamma vad vi gör, man e ändå alltid så grymt happy. när det har gått en dag ifrån dig , så går livet i en nedförsbacke, men det är du som får mig att stanna upp och gå tillbaka. jag älskar dig§ du är det bästa som har hänt mig.

josefajnii' make my wish come true säger

den bästa julklappen - weronica !

du får mig alltid tårögd, du är bäst. jag älskar dig <3

- julbaket, inlägget nere!


Kommentarer
Postat av: josefajnii'

älskling, sitter här med tårfyllda ögon och tänker på alla minnen.
du vet, när du talar om kyrkan?, röda rosor och titaniclåten? - jag ska inte låta dig vara ensam där.
hoppar du, så hoppar jag. §

2007-12-24 @ 00:48:56
Postat av: weronica svarar

josefajnii - you're the friend i know i can act like a complete idiot with and no matter what you will stand there laughing with me! JAG ÄLSKAR DIG FÖRALLTID! hoppar du så hoppar jag! hjärtat

2007-12-24 @ 01:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0