en dag kvar

godmorgon :)

har precis gjort mig klar. ska väl slänga i mig lite frukost innan jag går - blir väl macka med oboy eller ngt! hinner inte göra så mycket, ska snart till skolan. efter skolan så ska jag handla nudlar som jag sedan käkar till våra bästa år. sedan blir det nog en dusch och sen ner på stan med josefin (julshoppingen). som jag hoppas blir klar idag. vill bara få det gjort, så att man kan njuta av dom få dagarna till jul :)

tror det var idag lisa & helena kommer hem. fast dom kommer nog hem inatt - så dom sötnosar får jag träffa imorron ;> puss på er! tror knappt man kommer se dom i mörkret ;> haha! imorron som sagt, blire vattenpipa och alkohol m. brudsen! :) riktigt MYSIGT! :) jag bloggar efter skolan, för nu ska jag göra ngt att äta. är vrålhungrig :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0