godmorgon familjen, en dag kvar

image129förlåt för en sån dålig bloggning på sista tiden. men, har haft så mycket att göra! men jag lovar nu efter jul så bloggar jag flera ggr om dagen! :) idag har vi massor att göra här hemma; städa, baka, laga mat, julpynta, fixa julgranen osvosv. vi gör alltid det där dagen innan julen, för att inte tröttna på julen när den väl kommer? hur gör ni hemma? vissa är ju ute med allt redan vid november? ;o jag tycker det förstört julkänslan helt!

& idag hoppas jag verkligen på gud att jag får tillbaka kameran från syster. tänkte slänga upp en jul outfit! den är riktigt mysig och ska det ska bli kul och se vad ni tycker! :)

VART ÄR SNÖN NÅGONSTANS? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0