lussebakande på högnivå

nu jäser den för fulla muggar. I EN TIMME?!? :O holyyy, det var länge det. menmen, vill man få goda lussebullar så får det ta den tid den behöver ;D så då passar jag på att blogga & söta josefajnii sitter här brevid och leker m. daves gummisnodd - hans "partysak" ;> haha! nej, nu ska vi ta och äta lite lakrisnappar och dricka cola. bloggar senare när lussebullarna är klara. får se om jag tar bild med camen - storesyster har lånad min kamera :/ så vi får hur det blir med den saken. ha det underbart så länge, puss <3


Kommentarer
Postat av: Dave

hahaha, vadå partysak?! :D jag hade den i fickan hela tiden sen skolan när jag skulle äga bögläraren på magi ;p SÅDESÅ!

2007-12-13 @ 23:45:54
URL: http://daverts.blogg.se
Postat av: weronica

davvelito, vad har jag sagt om att ljuga?

2007-12-14 @ 11:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0