m. josefajnii <3

har ju inte bloggat så mycket i helgen. så kan ta & skriva lite snabbt vad jag har gjort. i fredags så var jag, dave, rasmus, timmie, fredde & johan här hemma och drack lite. rasmus och dave tog någon elva buss till rimbo, medans jag satt kvar med timmie & dom, tills vi också åkte till rimbo. där det blev efter ett tag lite bråk mellan mig & alex. men vi rädde ut det igår. så nu är det bra igen. :) igår var josefajnii här & vi hade först en filmkväll - med en massa kuddar och täcken i soffan, ljus, godis och läsk. det var jättemys. :) vi kollade på lilla sjöjungfrun, som är min älsklingsfilm, vi hade tänkt kolla på mer filmer men vi märkte att vi blev rätt trötta av att kolla på film så vi började grogga ist. mycket sång och skratt blev det. vid halv ett kom alex hit, masserade mig på ryggen med hudkräm, det var verkligen vad jag behövde. tills hans vänner ringde och sa att han skulle vara med dom. så vid halv tre drog han. jag & jossan somnade efter lite prat. vi gick upp runt kvart över två & käkade frukost. efter frukosten la vi oss i soffan och kollade på lilla sjöjungfrun igen ;D så det är vad jag har gjort i helgen. josefajni ska väl åka hem lite senare & alex kommer hit ikväll. så det blir väl lite mys med älski och sen sova :) hoppas ni har haft en bra helg, ska fortsätta se på lilla sjöjungfrun! ha det bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0