mys-söndag

igår var jag hemma hela dagen -  kors i taket sa till & med mamma. jag var ju bjuden på fest i sättra, men tacka nej, min kropp hade verkligen ingen ork någonstans! men när dom ringde vid två, så ångrade jag mig när man hörde musiken och all prat. men det var väldigt skönt att inte göra någonting alls också! men jag hoppas ni där ute hade mer ork igår än vad jag hade! ;> & idag sov jag till två, slappat och handlat! just nu käkar jag chips och väntar på mat - fiskgratäng, inte det godaste, men det funkar. nej, nu ska jag palla mig iväg från datorn, så jag bjuder på en söt bild från i fredags :) ciao

image89

Kommentarer
Postat av: angelica

ibland är det skönt att vara hemma :D

2007-12-02 @ 17:51:58
URL: http://tufflaan.blogg.se
Postat av: josefaajjni

coolingarna;> i love my boys

2007-12-05 @ 11:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0