onsdag

hej allesammans!
det var alkohol och underbart sällskap här hemma igår! somnade inte förnst vid typ sex? ;o ojoj! alex blev iaf jätteglad för julklappen OCH DEN PASSADE! :D:D kändes bra!

vid åtta kommer josefin och då blire väl mys framför tv m. lakrisnappar och cola? =D & imorgon blire ner på stan och kolla mellandagsrean, ska försöka hitta ngt kul! kanske köper dom där skorna som jag tyckte var grymt snygga. vi får väl se vad jag kommer hem med. ;> & efteråt ska vi ner på antep och käka. blir självklart knatte som innehåller oxfile, pommes & bea! otroligt jävla gott. skulle käka det idag igentligen men lisa var en tråkmåns?!? ska fortsätta med det jag gjorde - som är ingenting, vänta på att jossan ska komma! :D haha! puss på er!


Kommentarer
Postat av: lisa

jag är ingen tråkmåns, var bara inte sugen på det idag!

2007-12-26 @ 18:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0