skumbad :)

fasen va nice det var igår. vattenpipa, flickorna + alkohol. mycket mysigt ;D vi rökte, rökte, rökte, drack, drack, drack. sen kom alex, jeppe och royson. men då hade lisa & helena redan dragit. tråkigt tråkigt. så då rökte vi igen. fast jag gick & la mig efter ett tag, sen kom alex och la sig också. mysmys. :)

hade tänkt ta och bada skumbad strax. är lite sliten från igår. tända lite ljus och lyssna på musik och bara ligga där. så det ska jag ta & göra nu.

 josefin kommer senare, blir nog bara en lungkväll - det är ju shrek 2 på femma klockan nio ikväll. ska lungt ta & se den asså! värkar sjuktrolig iaf ;> näe, nu ropar badet på mig! chillevippen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0