vill ha en axel att luta mig mot

jaa, här mår jag fortf. som jag gör. riktigt jobbigt just nu! går inte en sekund innan tårrna forsar eller att jag tänker på grabben.. i tisdags var det vår
2 månaders dag. känns riktigt tufft. anledening är att jag skriver om detta här är för att få lätta på hjärtat. eftersom josefin är typ sur eller ngt och orkar inte komma. lisa och helena orkar inte gå för långt. finns ingen annan som är kvar som jag kan prata med, jo - min mamma! som jag har pratat med idag. rasmus fanns där igår för mig & jag fick verkligen lätta på hjärtat. behövde verkligen få ut allt - gråt hör till? (a) & den jäveln fick mig på gladare tankar, tack <3 jag kommer att må bättre snart men det kommer ta sitt tag. jag vet! eftersom jag är så fruktansvärt kär. hade verkligen det bäst med han. men förhoppningsvis så kanske det här löser sig? jag hoppas på det. annars blir det väl en ny start 2008? nää, ska väl ta och gå ut & gå eller ngt nu. hoppas ni har det bra där ute iallfall!
ha en underbar fredag <3 puss & kram / weronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0