måndag

GODMORGON DET ÄR LOV!
mamma väcker mig runt halv 12 och säger; jag drar till jobbet nu, jag har vart upp och köpt ost & skink baguetter till frukost till er. ville igentligen gå upp då och börja käka, men somnade om! och vaknade runt ett igen, då går jag upp & äter baguetten och ett glas iskall mjölk! mm-mm-mm! nu sitter jag här & ska väl hoppa in i duschen snart. ska fixa mig. för vid fyra ska jag, mamma & syrran ner på stan och handla och käka! sen blir det att springa hemmåt och färga håret & bli av med min fruktansvärda utväxt & efter det blir det att vara med flickorna ;d blir eventuellt en film eller ngt. man får se vad som händer! så, såhär ser min dag ut! ha det förjävla bra på eran första lovdag! puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0