måndag

godmorgon, hoppas allt är bra med er. för det äre med mig. tvekade en sekund om att jag skulle gå eller inte, för jag var så grymt trött men sen när jag sedan såg solen lysa in genom fönstret så gick upp med ett leende ;d så grymt härligt. hann få i mig en macka för jag segade vi datorn och läste bloggar, så då rann ju tiden iväg ;p så nu sitter jag i skolan och tare lungt innan vi ska typ börja kolla på matrialet som vi fick med oss, slutar tolv idag så det är skönt. blir väl hem och kolla på våra bästa år. får hoppas helena eller lisa vill gå ut och gå med mig sen, för jag har skippat all pilatess denna helg. så det ska jag verkligen göra idag :) så vad som händer idag då, träna och chilla? jag vet inte. det får vi allt ta och se.. men ni får ha en trevlig dag. <3

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Kan vi få låna lite sol av er?:)

2008-04-14 @ 11:01:07
URL: http://jimmylajto.blogg.se
Postat av: malin

tackar tackar =D

2008-04-14 @ 13:24:57
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0