tisdag

image570hej allihoppa, sitter just nu i skolan och tare lungt. har inte gjort ett piss och sitter här helt i onödan? sa till daniel att jag tänkte gå hem för att jag ändå inte gjorde ngt och har inte börjat på projektarbetet. men den liraren, vill att jag är kvar för närvaron? jag fattar inte vad han gör, men han kan få mig så jävla arg/sur som jag aldrig kan bli på min mamma ens? herregud..

men för att slippa att vara kvar, så ska jag låna hem mig en kamera så får jag traska i skogen och ta bilder ;p iaf kanske hitta en? så nu ska jag leta efter fårhuvudet daniel. sen ska jag hem och äta nudlar och se våra bästa år :) ha det bra, kramar <3

Kommentarer
Postat av: sanna

ja,jag älskar verkligen tävlingar,
men jag vinner då aldrig men.. ; )

2008-04-08 @ 11:15:46
URL: http://ssannakosonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0