torsdag

image616

godmorgon.
vaknade vid åtta av att jag hörde leonora prata och försökte väcka mig. så vi låg och drog ett tag tills hon ville kissa så då vare upp och sen väcka mammsen. så nu har vi käkat frulle och jag har tagit på henne kläderna och fixat håret. hon såg ut som en liten ruggugla ;p haha.

igår så chillade jag, mamma, nicke och leonora i kvällsolen på balkongen - riktigt vamt och mysigt. efter det blev det träna för mig och sen hoppa i badet med leonora, där vi badade ett tag. sen upp och torka oss och dricka varm oboy och mackor och sedan i säng och kollade tv, hon somnade väl runt halv nio och jag vid halv elva, riktigt slut efter att ha lekt med denna hela dagen. haha! idag är det strålande sol, så ska ut och sola vid elva eller ngt. MYS! ska sola ryggen och det nu så att det blir lite färg där med. hade bränt bena igår, så det sved som fan. har aldrig typ bränt mig förut, så nu fick jag känna på den smärtan. ågud, jag trodde nästan jag skulle dö. fasiken va ont det gjorde. nä nu blire att leka vidare med henne. vi hörs / weronica.

Kommentarer
Postat av: angelica

söt bild :D

2008-04-24 @ 19:34:20
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0