vaniljbullar

hela dagen har jag vart med lisa - då vi har målat det sista på utemöblerna, softade, kollade på våra bästa år och spelade kort ute på balkongen! vid fem drog hon hemmåt och jag chillade vidare tills jag får fetaste ideen att baka vaniljbullar och eftersom det är billigt godis så ska jag köpa mig hem lite godis också. fråga mig inte ens vart träningen och hårda metoden tagit vägen, för jag vet inte. kan säga den har tagit lite paus! eller jag har väl börjat anat att jag inte är så fet ännu att jag verkligen behöver gå ner i vikt. man lever bara en gång? och då ska det väl tamefan vara bra. vad som har hänt med mig? jag vet inte, efter jag helena pratade om det där så har det väl det sista pusselbitarna satte sig på plats och börjat fatta mer? så nu ska jag baka vaniljbullar och äta godis med gott samvete - så måste handla hem lite grejjer till bakningen! så hoppas ni har det så bra, puss / weronica





gillar du att leva det liv du lever? gillar du att springa runt med en cider i handen hela kvällen? och hångla med alla killar du ser? gillar du att sitta och röka medans du känner att du måste hosta? shit, tjejen du kan fan bli omtyckt utan allt det där? men lev du ditt liv tills det en gång tar slut eftersomn ditt rykte blir en aning för mycket.


Kommentarer
Postat av: annaa

aa okej !

har ni också haft det sjukt varmt idag ?, åt hell med väderprognosen idag var det 25 grader och soligt, sjukt härligt !!

2008-04-28 @ 21:55:47
URL: http://annaringbys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0