onsdag

godmorgon onsdag!
vaknade av att någon ringde alex och sa att han skulle dra till skolan - han sprang till skolan för maten (pasta och falukorv) HAHA, vilken lirare..
 
igår så var jag med helena hela dagen ;
vi färgade mitt hår och kollade samtidigt på livet enligt rosa sen drog vi och handlade nudlar och käkade det till repris från grays anatomy.. och efter det kom alex och royson! alex sov kvar och vi tittade på tv och så :)

idag blir det nog bara att slappa och sakna älsklingen - så grymt jävla snygg i rakat så att man tappar andan ;p blir väl antadligen någon film och äta massa mat! har lagt av träningen i snart två veckor - har tänkt att börja med viljan är inte stor? :/ tråkigt, men jag kommer nog igång med det snart - helena får göra mig taggad som förut igen! :) för det var ju "sommaren 08 here i come" haha. eh, magen kurrar nu måste ge den något att äta! massa kramar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

annagotland.webblogg.se
Gå gärna in och svara på min fråga i bloggen, skulle vara intressant och se vad just du tycker.
Kram A*

2008-02-20 @ 14:06:05
Postat av: Emmy

Ja riktigt härligt, äntligen få in lite pengar som man kan shoppa upp. 1050 i månaden är ju inte så lät att leva på :P

2008-02-20 @ 15:35:58
URL: http://amafao.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha en skön kväll...

2008-02-20 @ 16:32:43
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Amanda

Detsamma! :) du har en fin blogg förresten :)

2008-02-20 @ 19:19:38
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0