lördag

hej
jag & josefin gick väl upp runt tolv? kollade ett tag på barnkanalen - sen ropade mamma på att det var frukost - havregrynsgröt, te och makor :) mumsigt! efter ett tag så gick vi alla tre ut på en promenad. det var typ en halvtimme. skönt var det iallfall! snart är det mat & sen ikväll kanske det blir fest, men jag ska vara nykter :D börjar på mina nyårslöften nu ju! ;> riktigt stolt över mig själv. får bara hoppas på att vi hittar någonstans att vara, där vi skulle vara - blev det inget. tråkigt. men det löser nog sig, förhoppningsvist!

igår kollade vi på " om en pojke " - den var riktigt bra, sorglig också hah. eh, nu ropar maten! puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0