tisdag

image293godmorgon tisdag
gick väl upp runt halv fem, käkade frukost och umgicks med mamma & nicke innan dom skulle åka :) jävlades lite med dom också, jag sa till dom att planet kommer krasha och att dom skulle hamna i finkan och aldrig mer komma hem! bara för att dom skulle bli lite nervösa, nicke har ju vart det sen igår typ? haha, men mamma inget alls! det är nog därifrån jag fått min "tuffhet"? HAHA! men sen började jag tänka om planet kanske nu krashar? så har jag gått runt och skojjat om det? vilken jävla ångest man skulle ha då, nä.. nu ska vi inte tänka så - dom klarar sig finfint!




adjö, vi ses om en vecka! ha det underbart <3


ska väl hoppa in i duschen snart och göra mig iordning och sedan gå iväg till skolan.. göra dom där förbaskade omslagen, som kommer att gå åt helskotta! /; min fantasi är nog inte den bästa delen av mig om man säger så. eh, det går nog bra.. som med allt annat här i världen!

nu ska jag nog duscha, så ha det underbart i skolan - byebye! ville också bara säga, jag saknar dig älskling, hoppas du har det asbra i egypten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0