bilder från åland

godmorgon skönheter. dålig uppdatering - i know! för vi kom ju ändå hem från tältningen i onsdags. vill ni veta varför vi åkte tidigare hem? jo för att det var typ inga som tälta, bara en massa jävlar som var på cykelsemester. så jävla sämst! så vi fick liva upp stämmningen själva (: men det gick - tack tjejer för dessa dagar på åland <3 här är också lite bilder på oss - enyoy för fan.






nu måste jag skynda mig - ska till stranden med lisa, familjen och mikaela. vi ska sola och bada. & ikväll blire alltså att dricka öl och ha roligt med massa folk + min älskling <3 you make my day. massa pussar på er allihoppa :)


Kommentarer
Postat av: Markus T

Ne de va inte mycket till tält på dom där bilderna, hoppas du hade de bra iaf!



hehe, skulle nog säga att de va tur att ni inte blåste till kreta, man vet aldrig vad som kunde hänt då ;p



ha de bäst!

2008-07-05 @ 12:47:42
URL: http://tabyiron.blogg.se/
Postat av: helena

& jag älskar dig, mest av allt. nu blir det krök i lommarn ;> och jag ska inte cp;a mig. haha! i never let you go. se

2008-07-05 @ 20:19:30
URL: http://helajnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0