dagen - asnajs.

älsklingar, jag vet att ni vill att jag skriver all the time - så nu gör jag det. visst är jag snäll? (: idag har familjen, mikaela, leonora, helena, ante, chööörlie, jocke & spyan vart på stranden hela dagen, lommarn is the sheet, hah. (: åkte vattenrushkana också, rånajs (: fast jag är ju flodhästen själv så jag gled assegt ibland (då jag åkte själv) ;p hah. kom iaf  hem för nån timme sen så har precis duschat och ska väl försöka få på mig nå smink, har bränt hela ansiktet - så det svider så inåthelevete och min älskling har ju flagnat som fan, så han kommer jag få lägga i ett bad och skrubba, stackarn - han som var så nöjd med sin färg (: hahah. iallfall, nu måste jag göra mig klar för en kväll med några groggar & prat! hoppas ni alla mår bra, massa kramar från en bränd wewwe (:

Kommentarer
Postat av: Markus T

Hej

förlåt att jag inte svarat tidigare. men haft väldigt mycket att göra.

nu ska jag iaf resa bort. går att läsa mer på min blogg nu.

du får ha de bäst, så hörs vi säkert nått :)

Puss

2008-08-02 @ 02:42:15
URL: http://tabyiron.blogg.se/
Postat av: Victoria

Härlig blogg, spana gärna in min på: Victorias.blogg.se

Ha en bra dag!

2008-08-10 @ 10:18:56
URL: http://victorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0