dance around naked when you're all by yourself



mina sunshines, jag sitter just nu & väntar på att lajsi ska bli klar för då ska vi till coop & köpa lite snaks och dra med min man till vigelsjöskolan och lirar lite 21;an och mysa (: imorgon blir det att gå upp runt 11 - 12 (helena, du får lite sovmorgon iaf) för jag vill träffa min älskling så fort som möjligt imorgon och innan jag träffar henne ska jag försöka få upp mamma så att vi åker ner till stan och köper sololja för vi ska sola & bada, vart vet jag inte ännu. men på kvällen ska hon & jag dricka massa öl - gud vad jag har saknat dig min älskling, du får aldrig åka ifrån mig nå mer - isånafall blir det att packa ner mig i en väska. för utan dig är inget roligt, älskar dig min kvinna, min syster, min andra halva <3 längtar tills imorgon. nu ska jag ut och röka, vi ses när vi ses och vi hörs när vi hörs :) pussar <3

Kommentarer
Postat av: helena

jag har saknat dig också älskling & lätt att jag ska ha ner dig i en av mina väskor nästa gång, får köpa en riktigt stor då va? VALROSS! hahah, skäämt.. älskar dig mest babe, glöm aldrig. <3

2008-08-02 @ 19:54:37
URL: http://helajnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0