in the arms of an angel

godkväll (: var till stranden idag med, med folket som var med igår :) det märktes att solen tog enormt idag eftersom alla kom hem och var typ brända överallt, medans jag bara blev det i ansiktet och jag som aldrig blir bränd annars? ;s så, som jag minns det har jag typ blivit det två gånger? menmen, när man bli bränd så visar det bara att man får färg och förhoppningsvis blir jag brun i ansiktet - hoho :) iaf, efter stranden så har jag bara chillat, kännde att jag inte mådde så bra. solsting kanske? dricker ju inte så speciellt mycket vatten och pressar i solen - inte så bra kanske? ;p så det har inte blivit så mycket gjort idag och nu är det nog dax att sova snart tror ja? men först ska mamma och nicke dra till statoil och köpa cigg och nå mumsigt så läggdax blir nog vid halv ett eller något. ska iaf upp vid sju eftersom vi drar till furusvik imorgon, kommer hem på kvällen och förhoppningsvis krök? (: hojta till fan. måste kila nu, ha det så bra. pussar <3

jag som blond, minns ni?



Kommentarer
Postat av: Dave

Jag minns mkt väl :b

2008-07-27 @ 01:55:53
Postat av: weronica

dave - haha, du gjorde det va? ;p

2008-07-28 @ 16:10:32
URL: http://hedvaalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0