skitdag, gå & dö.. snälla!

idag, ja vad kan man säga? idag har det inte vart min dag. började med fetaste ont i magen, sätter mig på fittbussen ändå för att ställa upp på gruppen (vi skulle till rikstan för att filma, som dock inte handlade något om det vi höller på med) .. var bara att sätta sig och le, hungern satte igång och när vi kommer dit ska vi gå runt och lyssna på hans tråk saker om huset osv, som jag verkligen inte bryr mig ett piss om. magen skrek efter mat och jag vill bara huka mig på knä och dö för några sekunder. efter en timme bjuder han på lunch, det ända posetiva med resan. men efter käket så hade jag fortf ont i magen så jag ville bara dö några sekunder till. sen fick vi röka i ett äckligt rökrum, bara man går in där, så är man fan inte röksugen längre. vid ett drar vi därifrån, med typ 1 min inspelning? LYCKAT GAYS! drar sig mot tunnelbanan till tekniska. jag & lisa väntar på att kippe ska komma ut ur hissen, varför kan ni då undra? jo, för att jag skulle igentligen låna pengar av han till busskort, men han insterade på att jag skulle hålla mig till han då jag åker gratis, visst whatever orkade inte hölla på. men när jag & lisa står och väntar så märker vi hur jävla segt det går? vafan är dom? så vi gick ner och kollade pressbyrån, dom var inte där. så skickar sms och frågar vart fan dom håller hus? nej då får man tillbaka att dom sitter på bussen! och vill ni veta vad? DÄR SATT JAG I TRE TIMMAR OCH VÄNTAR! min räddning var ante som hade ringt till skolan och berättat allt, så han fick åka till tekniska med bussklipp som vi fick från skolan! i tre jävla timmar satt jag i busskuren och frös, skakade konstant - SJUKT! lisa åkte hem efter en och en halv timme, tack för att du höll mig sällskap ett tag :)<3 skulle ha vart i norrtälje halv tre, men kom ist in halv sex. gick hem hämtade kläder sen hem till ante, sen gick vi till willys för att handla käk och nu sitter jag här med världens ryggont och fryser som aldrig förr. blir nog hemma från skolan imorgon! har fett ont i halsen, det fick jag på köpet också när jag satt och väntade.

nej, skitdag.. iväg med dig! försvinn, dö.
 jag ska få massage av ante ikväll, hoppas det blir bättre! pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0