jag älskar dig lillasyster <3

av ren nyfikenhet, ville jag veta vad som rörde sig i hennes huvud så jag läste hennes konversationsloggor och kunde inte sluta. jag bara läste och läste (förlåt) och blev bara argare och argare, ögonen var tårögda. så arg att jag lätt skulle kunna slå sönder han, han som behandlar henne som skit, han som behandlar henne som en docka utan känslor. men vet du vad? du förtjänar så jävla mycket bättre, jag hoppas du förstår nåndag - att han är någon man inte kan älska. jag vet hur det är, jag var lika blind. ens vänner och nära säger till. men man vill inte förstå. man vill inte förstå, för man är så jävla kär.

jag vet att du kommer hata mig för det här och jag vet att det jag gjorde så gör man bara inte. men jag bryr mig om dig och det ända jag vill är att du är lycklig. lillsis, jag älskar dig <3









Kommentarer
Postat av: ewelina

privatliv..?

2008-10-20 @ 15:42:18
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0