älska som om det inte fanns någon morgondag

har precis slutat skolan så ska väl tvätta av sminket och bege mig till badhuset för att sola 20 min. solade i onsdags & då blev det hela 26 min. har ju flagnat så vill ju bara få bort det och få en jämn och fin färg! så hoppas det går helt bort denna gång, wish me good luck! (: efter det så ska väl ante komma hit, vi ska bara ta det lungt idag. vi två behöver nog det efter allt som hänt, så det ska väl bli najs! sen får vi se om timmie hör av sig och hittar på nå kul. sånt man märker sen! men nu måste jag nog göra mig klar för att gå (: pussar..

vill också säga grattis till min älskling lisa thölin som fyller 18 år idag (: min stora flicka. hoppas du får en bra dag med många minnen! vänta du bara, snart är det min tur och då äre vi två på krogen redan på morgonen ;d hah..


i love my chick <3

Kommentarer
Postat av: lajs

jag älskar dig weronica hedvalls <3

2008-09-06 @ 10:49:21
Postat av: weronica

lajs - jag älskar dig med lisa thöling <3

2008-09-06 @ 14:17:28
URL: http://hedvaalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0