ingen behöver veta vad vi två skall göra nu

hej igen!

mådde inge bra inatt, då jag spydde lite.. så på något konstigt vis så stängde både jag & ante av alarmet - så kom inte upp! men vi gick upp vid halv elva och jag sa till lisa hur det var då hon sa att hon ändå var påväg hem då lektionerna var inställda, så vi har en distans uppgift som jag har tänkt göra! så gick iallfall upp och körde ett pass, så har precis hoppat ur duschen och ska göra mig iordning! för vid tre så ska michaela hämta upp mig och ante då vi ska åka hem till henne, då vi ska kolla om hon har lite hippie kläder och så - studenskivan är ju på onsdag.. så det är snabba puckar som gäller om man säger så! men kan ju säga såhär, att man är ju redan pank så jag vettefan hur man ska klara allt? sen nästa månad så ska man spendera pengar till en studentklänning också - har kollat lite på denna (bild här nere) + studentflaket, då vi ska ha lastbil med ljud och det går ju på sin lilla penning! tur att man har mamma som hjälper till så gott du kan! jag älskar dig mamma <3 men hur som helst, så skiter jag i om jag inte har råd eller ej! studenten är bara en gång i livet och då ska det tammefan vara hur bra som helst också! sen om jag får leva på nudlar och blodpuddning så äre så! nej nu ska jag föna håret och klä på mig, chillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0