lördag igen

godmorgon sunshines (: vaknade av väckarklockan vid nio men snosade till tio.. har börjat ställt klockan för att inte sova bort hela dagarna! har även gjort det på lovet, har lovat mig själv att bli en piggare person. för hur mysigt är inte det? att kliva upp, käka frukost, duscha fixa sig så är klockan bara elva? man har hela dagen på sig att hitta på saker och vara ute när det är ljust ute, hur mysigt som helst om man frågar mig! och nu när snart våren närmare sig. sen om man är en nattugla och älskar att sova bort dagarna och leva som en zombie så är det en annan femma. not me (: kan ju ta upp en sommar då jag alltid var hos tim, ställde klockan på tio nån vecka, sen när jag inte gjorde det - vaknade jag självmant vid tio och kunde inte sova mer. så jävla skönt. lite komiskt det där igentligen? att kroppen anpassar sig till rutiner man har. tycker ni inte?

igår var iaf jag & ante till rose och fick mattor, dukar, brödrost och sånt. kom hem till mamma och fick mat, gardiner, gardingstång osv (: fatta att det var ett jävla tjohej när man skulle få med sig allt hem sen? haahah! tappade påsar på vägen så man var tvungen att gå tillbaka och leta ;d men hej, det är vi upp idagen :) men nu är allt iallfall här och det mesta uppe - börjar gå från en skolkartong till något som faktist kallas boende tycker jag :) nej, nu tänkte jag ta en dusch.. pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0