10 månader

kom på nu att det är 10 månader i vårt förhållande idag, och vi har inte ens råd att göra någonting på vår dag för att vi inte har några pengar för att vi ligger back för en jävla fitta inte betalar tillbaka sina jävla skulder, jag är trött på det här. trött på att vara snäll som jag skrev inlägget här nere. fan, vårt förhållande blir lidande för ditt betende. jag må vara självisk, men tror vem som helst skulle må som jag gör just nu!

jag vill väl för fan kunna fira nån jävla månadsdag med andreas, kunna göra något för honom! nej vi har räkningar två år framöver - tack vare dig.

men till det viktigaste som det är denna dag varje måndag är att jag kommer aldrig sluta älska dig andreas, det är vi två och så kommer det alltid vara. en dag utan dig känns förjävligt, vill och kommer alltid att vilja vakna upp med dig. <3


Kommentarer
Postat av: Johan

nää nu börjar det här bli lite tråkigt wewwe för lite bloggande om kungen asså men JOHAN DA KING!skärpning!:D



och får la säga grattis till er!<3

2009-05-18 @ 21:23:11
Postat av: Johan

nää nu börjar det här bli lite tråkigt wewwe för lite bloggande om kungen asså men JOHAN DA KING!skärpning!:D



och får la säga grattis till er!<3

2009-05-18 @ 21:23:38
Postat av: ewelina

Ständigt denna fula bild :@

2009-05-18 @ 22:12:10
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: weronica

johan - haha, okej! vill du bli nämnd så får du det (:

2009-05-19 @ 18:11:37
URL: http://hedvaalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0