^

kvart över fyra, så ska jag vara i skolan & redovisa för birgitta om mitt arbete om HIV och AIDS. kommer nog gå bra! vart ju klar med hemtentan idag, fastnade på tre frågor igår - så la av - innan helvetet bröt ut! så idag, sket jag i om det var svårt, jag bara skrev. sen vare klart! skönt. så idag sätts alltså mitt slutbetyg. har iaf ett G till än innan. så nu är man behörig iallfall - så det är najs.

ja, imorgon är det min första dag som arbetssökande, känns najs. skolan återigen borta. så nu kan fokucera på vad jag vill bli, och vad jag ska göra med mitt liv. tänker ju inte bo hemma hela livet. man tror att det är lätt, men det äre inte. nu vill jag bara ha ett jobb, så att jag kan tjäna lite pengar. men det kommer inte jag vilja göra i resten av mitt liv. jag kommer ju vilja att ha mitt såkallade "drömjobb", som jag just nu inte vet, helt ärligt. men det kommer komma, man måste testa sig fram. och det ska jag göra! jag ska faktist ta och pröva personlig assistent. har alltid gillat att ta hand om folk & så. så där startar det, sen får man se hur det slutar och går. nej, det ska bli kul. gud nu skriver jag bara, hahah! och jag som faktist ska ta och redovisa, måste ju läsa lite om mitt arbete igen, så jag kan det! lite pinsamt om jag bara står där som ett frågetecken ;d hahah! skulle inte förvåna mig om jag gör det ;P hahaha, dum som jag är (a).. efter så ska jag ta och möta madde en sväng, ta en cigg och prata lite :) även fast jag & andreas inte är tsm längre, så tänker jag inte putta bort madde. en riktigt fin människa är det <3 sen så vet jag faktist inte vad jag ska göra. städa mitt rum eller något. tända lite ljus och kolla på någon bra film? eh vi får se. nu ska jag plugga in mitt arbete. HAA DE! så som johan säger det så fint, hah! puss.

världens lyckligaste dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0