JAG SAKNAR DIG, TORBJÖRN HÖYBAKKEN!!

helgen varit underbar, så grym & så najs. lycka - men du saknas tobbe! fan så mycket jag saknar dig. det är så tomt utan dig, och bara veta att du inte åker på vägarna och ska tuta på en :( så fruktansvärt. saknar min gammla gubbe, som var bäst. vill bara spola tillbaka tiden då du bodde hos oss, när du jämt massera min hand tills jag somna <3 du är i mina tankar jämt, tiden går så fort. två månader har du varit borta och den här jävla sommaren, vill inte ha den. för du skulle ha varit med :( livet är inte desamma utan dig, älskar dig så jävla mycket. skulle göra allt för att få se dig en sista gång, vill ha dina kramar.. vill ha dina tröstande ord. vill höra dig säga tillsammans är vi starka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0